štvrtok 2. marca 2017

Praha, Amsterdam

Každý kto ma pozná, vie, že cestovanie a ja ide dokopy. Či už v podobe oddychu pri mori alebo  miernej turistike po horách (hlavne s citom!). No čo ma vždy najviac dostane, moje obľúbené, spoznávanie nových miest.
Síce zatiaľ nie som nejaký "big world traveller", no nejaké tie destinácie som navštívila, nejaké tie skúsenosti mám, a z toho posudzujem, že veľa vecí (dva kufre) sa brať na výlet, či k moru neoplatí.
Jednak ich pravdepodobne všetky nevynosíte - na pláž aj tak chodíme každý deň v tých istých pohodlných šatoch a žabkách a na turistike či v meste vám budú len zavadzať.



Jarné prázdniny začínajú, a my s priateľom chystáme menší trip Európou. Nič extra, navštívime dve metropoly, dve hlavné mestá Európy. Ani v jednom nebol ani jeden z nás - do Prahy som sa už chystala minulé leto.. ani neviem prečo mi to nakoniec nevydalo. A Amsterdam? To je jednoducho sen. Taktiež nejakú tú cestu pobudneme v Nemecku, pri priateľovej mamine neďaleko Dortmundu.

V tomto článku by som vám rada rozpísala o tom, ako sa pripravujem na cestu. Momentálne máme štyri dni pred odchodom a ja ešte ani neviem či je to potvrdené, že my niekam pôjdeme. Ale pravdepodobne sme išli, keďže si čítate tento článok :). 
V prvom rade som sa chcela dostatočne informovať o mestách do ktorých chceme ísť (kde čo je, ceny, čo sa oplatí vidieť, čo tam treba zažiť) a to najmä o Amsterdame, keď je to trošku vzdialenejšie miesto. No blogov. ktorých obsahom je viac ako "10 najnavštevovanejších miest) alebo "10 naj pamiatok" bolo žiaľ veľmi málo. Preto sa pokúsim aspoň ja viac vecí "spoznámkovať" a priblížiť vám ako z prvej ruky pre prípad, že by ste sa rozhodli navštíviť toto miesto tiež.
Ako som spomínala v prvej polovici článku, nechceme si brať veľa zbytočných vecí. 

Na cestu som si zobrala ruksak, ktorý včas od včasu nosím aj do školy, čiže dosť praktické. Pobalila som si 3 tričká, jedny nohavice, spodnú bielizeň, a trojo teplých ponožiek. Samozrejme veci ako slúchadlá, nabíjačka a power bank nemohli chýbať. Pribalili sme si aj jeden dáždnik. A ako každé dievča, samozrejme nejakú tú kozmetiku. Aj to len jednu malú taštičku veľkosti peračníka, do ktorej som vložila antibakteriálne mydlo.
Aj keď málo ľudí tuší že nosím kontaktné šošovky, zobrala som si teda roztok a púzdro naň.

we♥it


To by bolo asi tak odo mňa všetko, sorry za menší preslov, ale dllllho som nič nepridala 
 :) boli ste niekedy v Amsterdame? Chystáte sa tam, alebo by ste ho chceli navštíviť? 
Sleduj môj ig, viac príspevkov a fotiek uvidíš tam :) zuzimajerova











1 komentár:

  1. Amsterdam je můj sen. Je to nádherné město a stojí za to se tam podívat:-)

    Pěkný článek:-).

    OdpovedaťOdstrániť