utorok 17. marca 2015

The worst days of this week

Ahoj!
Práve tento týždeň je najviac hektický/stresujúci pre každého maturanta. Ako všetci vieme, každý si tým musí prejsť a ani ja nie som výnimkou (bohužiaľ). Mám toľko vecí čo by som chcela povedať respektíve napísať, no moje pocity z dnešného dňa sa ťažko opisujú. Kto dnes písal slovenčinu, vie asi o čom hovorím a myslím si, že by mi dal za pravdu. Jedným slovom KATASTROFA! Vôbec som nečakala takýto test a poviem vám, že som mala čo robiť aby som postíhala napísať aspoň trištvrtinu. Myslela som si, že to budem mať rýchlo hotové, no opak bol pravdou. Dúfam, že aspoň tie slohy to zachránia, aj keď by som si vedela predstaviť lepšie témy ako boli. Celý víkend som bola kľudná a brala som to v pohode, no ráno to akosi na mňa doľahlo a začala som mať stres :D Ráno sme sa ešte pofotili v škole a čakali kým nás zavolajú a začne test.


ráno mi prišla úplne úžasná správa od Zuzky, ktorá ma úplne potešila ♥ 


-_-







                       
Naši fešáci :3

s láskou :)




Zajtra nás ešte čaká angličtina, tak preto všetkým maturantom držím palce a dúfam, že to dopadne lepšie ako tá slovenčina. Tak držte palce aj vy! :)

Zatiaľ papa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára