pondelok 9. marca 2015

Facts about us - part2

Dlhšie som rozmýšľala o tom ako začať, a preto asi nezačnem nijako :D takže pokračujeme :D



1. Som maximálne lenivá :D áno viem, myslí si to asi skoro každý človek, ale v mojom prípade je to fakt katastrofa

2. Bojím sa zubárov, ale chcem byť zubárka :D to je logika

3. Zo všetkého najviac milujem kapustovú polievku :D dokázala by som ju jesť každý deň, od rána do večera

4. Som dosť náladová. Fakt dosť :D a hlavne ráno keď som nevyspatá. Niekedy sa so mnou nedá vydržať a naokolo všetkým robím nervy, ale potom ma to zasa rýchlo prejde a všetko je v pohode :D

5. Mám radšej slané, ako sladké :) no nepohrdnem ani čokoládou, ale čipsy sú čipsy haha

6. Som dosť úprimný človek a vždy si poviem svoj názor a to čo si myslím a kvôli tomu ma možno niekto nemusí mať rád

7. Veľmi rada kreslím

8. (Aj keď paradajky, kečup a paradajkovú omáčku mám rada) zo všetkého najviac nenávidím paradajkovú polievku, tvaroh, žiadne prívarky a ryby :D fuj

9. Najobľúbenejší mesiac je december, ale najradšej mám leto... a zas tá logika :D

10. Už od malička mám panický strach z myší a potkanov :D

Taktiež ak vás niečo zaujíma a podobne :) kľudne sa opýtajte v komentári, alebo na asku tak ako napísala Zuzka :)


Zatiaľ ahoj!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára