utorok 28. júla 2015

First running! :)


Ahojte :) dnes som sa rozhodla, že vám napíšem niečo o mojom prvom rannom behu. Dokopávala som sa k tomu fakt dlho, prvé začiatky môjho vážneho váhania sa datujú až niekedy okolo marca (samozrejme hovorím o mojom behu, nie písaní článku :D). No začala som až predvčerom. 26. júla.


Motivoval ma jeden článok o tom, ako začať behať, ale taktiež ja sama - niekedy som mala fakt super kondičku, športovala som. Ale čím som staršia, tým je to horšie a mne sa stále chce menej a menej. A tiež, za dobrú motiváciu považujem byť 
fit. Veď v zdravom tele zdravý duch.










                                                                      
Ako prvé, stiahla som si aplikáciu Endomondo.
Funguje na princípe toho, že keď začnete bežať, spustíte časovač a ono vám to meria čas, kilometre, spálené kalórie atď..Taktiež je aplikácia spojená s mapkou vašej trate (miesta) podla ktorej chcete bežať :)
    


 Rozhodla som sa, že si pôjdem zabehať do lesa, keďže pri ňom bývam. Vzduch bol skvelý, nakoľko bolo 5 hodín ráno.        



Príjemných 20 stupňov, žiadne slnko. Ideálne podmienky pre beh. Ráno som ešte vypila asi 2 deci vody s vytlačeným citrónom na posilnenie :) Bežala som sama.
Čo som si so sebou zobrala? Nič, len mobil a slúchadlá :)A keďže moja trasa bol les, nastriekala som sa repelentom. 



Obliekla som si obyčajné čierne tielkosamozrejme športovú podprsenku, obyčajné tepláky a topánky Adidas. Keďže nie som kdejaký bežec, nemám ani ktovieaké oblečenie na beh :) 
                                            Ale na prvý krát to postačilo :)       






Bolo to celkom fajn, prečistila sa mi hlava, a tak som sa rozhodla, že budem behávať v budúcnosti a pravidelne. 

Samozrejme nehovor hop kým neskočíš :D 
Preto by som vám chcela povedať, ak chcete, začnite hneď :) nie je načo čakať :)

 Každopádne vám dám určite vedieť v budúcich článkoch vedieť ako sa mi darí s behaním :)                                                     










                                                    Pár obrázkov na povzbudenie :)



















Beháva tu niekto z vás? Ak áno aký je váš najväčší úspech? :)Bol niekto niekedy z vás na nejakom maratóne? :) Môžete napísať kam najradšej chodievate behať a čo máte oblečené :) a ako dlho beháte :)proste skúsenosti, rada si nechám poradiť ^^

5 komentárov:

  1. Dnes jsem se tedy taky dokopala běhat :D a bylo to super ^^
    Běžela jsem půl hodiny (střídavě= chůze, běh, chůze, běh) :)
    Super článek!:)
    http://nikolamuchova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) dnes som chcela ísť behať tiež, ale bohužiaľ pršalo :/ :)
      Ďakujem! :)

      Odstrániť
  2. Zatiaľ iba doma cvičím , pretože behať nemôžem kôli kolenu . No raz za čas sa odhodlám aspoň na 30 minút :) Je to dobré na odreagovanie a premyslenie :)

    http://simik3.blogspot.sk/2015/07/bullshit-or-not-1.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se snažím doma cvičit, jakžtač pravidelně (no, někdy se to nepovede). Ale taky bych chtěla začít běhat, ale nějak se nemůžu odhodlat. A teď jak to čtu tak mám zase chuť začít, ale pořád nevím no :D Uvidíme, uvidíme

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem dříve běhávala pár kilometrů každý den, teď cvičím měsíční cvičení od Jillian Michaels a můžu jen doporučit :)

    OdpovedaťOdstrániť