streda 5. augusta 2015

Tatralandia

Ahojte :) Cez víkend som bola s rodinou na výlete v Tatrách, konkrétne v Tatralandii - najväčšom aquaparku na Slovensku. Rozhodla som sa, že napíšem o tom článok, niečo ako takú mini recenziu + fotky. :)



Keďže som tam ešte nikdy (predtým) nebola, veľmi som sa tam tešila. Išla som tam s maminou,bratom a sesternicou. Ako spôsob prepravy sme si zvolili vlak, nakoľko sa mamča ďaleké vzdialenosti bojí autom prekonávať, vstávali sme o tretej. Celkovo so 4 prestupmi a meškaním vlaku sme to dali :D                                                                                                                                                                                      



Keď sme konečne dorazili do Liptovského Mikuláša, mali sme to ešte asi 2 km na ubytovanie. Bývali sme v penzióne ( u Štefana :D ), teda skôr na  priváte, kde sme mali niečo ako "vlastný" byt. Samozrejme že som bola na izbe so sesternicou Jankou :)
Ubytovali sme sa, pobalili plavky, deky, a išli sme do Tatralandii. Znovu niečo cez 2 km do kopca a z kopca. Ale aspoň príroda bola pekná, výhľad tiež.


                                                                                                                      Najväčšie plus má asi prostredie :)                   Hory nás obklopovali z každej strany :)
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Konečne sme sa dostali do Tatralandie. Už z diaľky bolo vidno mnoho áut a počuť krik detí, aj keď až tak slnečno nebolo (teplota maximálne do 25°C). Zaplatili sme vstup, pohľadali skrinku, našli miesto kam sa zložíme a išli sme do vody.
Samozrejme sme išli otestovať všetky tobogany. Na boomerang (rampu) som nešla, dva tobogany z technických príčin nešli a na jednej šmýkačke a ďalších 2 som nebola ( nestihla som ).
Ale tobogany boli fajn, behala som s bratom len po nich. Veď čo by sa tam iné dalo robiť?
Toľko krát ospevovaná, nadpriemerne hodnotená Tatralandia, už sa mi taká nezdala.

        
Pýtate sa prečo? 

×Ceny - Ak idete do Tatralandii na jeden deň, je to fajn.. Ak idete do Tatralandii na viac dní, dovolenka k moru vás vyjde lacnejšie. Nekecám.
           Ale keď sme už pri tých cenách, langoš za 4€? 
 Ceny jedál určujú asi podľa vzorca Miňka Demoviča - náklady krát sedem.

×Veľa ľudí - Keďže je tam fakt veľa ľudí, ktorí chcú ísť pochopiteľne na tobogany, v rade sa čaká aj polhodinu. Keď tak, 10 minút najmenej. No dobrá správa, na tie "jednoduchšie" tobogany budete aj tretí v rade, čo je fajn :)
  Taktiež pri kúpe vstupného treba kus počkať.

 ×Skrinky -V šatni je problémom nájsť voľnú skrinku. Ja som ju mala spoločnú s Jankou, a mama s bratom. Na druhom konci.

×Miesto, lehátka Ako je problém nájsť skrinky, rovnako to je aj s lehátkami. Vlastne môžete byť radi že ste našli kúsok trávy kde prehodíte osušku.


                                                                                                                                                                      Ale bolo to v pohode, mne sa tento víkend veľmi páčil, prostredie bolo super :) Pridám ešte pár fotiek :)
                                 Trio - podľa mňa asi najlepší tobogan, plno srandy v ňom :D











 S Jankou :)



S mamkou :)




A čo vy? :)  Boli ste už niekedy v Tatralandii? :) Ako sa vám páčilo?
Poprípade v akom aquaparku ste boli a páčilo sa vám v ňom? :)


Ja sa momentálne balím na svoju prvú dovolenku k moru,
                                keď prídem, bude ďalší článok :)
                                   Ak sledujete môj instagram alebo snapchat, určite uvidíte fotky :) 
Pekné leto ^^                                                                                                                                                   



4 komentáre:

  1. Já jsem asi ani nikdy o Tatralandii neslyšela :D heh, češka no. Ale podle toho, co si psala je to tam stejné jako v ostatních velkých aquaparcích, hodně lidí, žádné místo, drahé ceny a půl hodinové fronty :D I tak to tam ale vypadá fajn :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. najvačší a najznámejší aquapark na Slovensku :)

      Odstrániť
  2. Ahoj, v Tatralandii som bola, no dávno a tak si to ani poriadne nepamätám. Čo však počúvam od niektorých spolužiakov, ktorí tam sú dosť často, tak môžem len súhlasiť. V podstate sa sťažovali na všetko, čo si ty vytkla - ako ceny, veľké množstvo ľudí... Majitelia zrejme využili fakt, že je to tak obľúbené a tak z toho ťažia. Čo už. Inak krásne fotky a pekne napísaný článok! :)
    (Fay)

    OdpovedaťOdstrániť