utorok 27. októbra 2015

Back in Time - Prague!

Ahoooj,
prepáčte za oneskorený príspevok, ale nejak sme sa s blížiacim sa školským rokom a užívaním posledných prázdninových dní, zabudli podeliť o naše zážitky a napísať nový článok.
Ani sme sa nenazdali a už sú celé prázdniny za nami. Keď si spomeniem, ako sa mne začínali prázdniny koncom mája a už som mesiac na vysokej, nechce sa mi veriť ako rýchlo to prešlo. Ale ako sa hovorí, vždy to dobré prejde rýchlejšie, než to zlé. Tieto prázdniny boli asi najdlhšie ktoré som kedy mala a aj asi budem mať (hahaha). No späť k príspevku. Celé prázdniny som vymýšľala a plánovala rôzne výlety, no bohužiaľ len pár z nich mi vyšlo. Ale opäť zas ako sa hovorí, neplánované veci sú tie najlepšie tak ako napríklad tento výlet.
Začiatkom augusta, sme sa spolu s kamarátkou rozhodli, že už by bolo na čase konečne niečo vymyslieť a nepresedieť aj posledný prázdninový mesiac doma, mali sme naplánované Bojnice, no ani vo sne by nám nenapadlo, že nakoniec skončíme spolu v Prahe.  Ešte v ten deň ako sme sa dohodli že niekam pôjdeme, sme mali už rezervovanú izbu , v štvorhviezdičkovom hoteli v centre Prahy, s raňajkami a plavbou po Vltave.
Celé vzrušené sme ráno nastupovali na vlak a 9 hodín sme cestovali priamo do Prahy. Mysleli sme si že celý tento výlet bude plný nákupov, no popozerali sme aj tie najznámejšie pamiatky. Musím skonštatovať že tento výlet bol na 1 s * a kedykoľvek by som to celé zopakovala.





po 9 hodinovej ceste končne v Prahe ♥


konečne ubytované...


























Po tomto výlete, sa Praha stala rozhodne jedným z najkrajších miest, v akých som kedy bola. Určite by som neváhala ísť tam opäť a užiť si to tam zas a znovu. Na záver sa chcem ešte raz ospravedlniť za dlhú neaktivitu. Do komentáru mi môžte hodiť váš zaujímavý zážitok, spomienku, alebo výlet z leta.
Zatiaľ ahoj! :)


4 komentáre:

  1. pekné fotky, prahu tiež túžim navštíviť 💓
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozhodne choď, Praha stojí za to! :) A Ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  2. V Prahe a Česku obecne som ešte nikdy nebola. :( Ale každý si to tam chváli s tým, že by sa dala Praha prirovnať k svetovým metropolám. Veľmi ma to tam ťahá, tak snáď sa niekedy podarí. Fotky sú super a normálne ti závidím, váž si takéto výlety. :) Pripomínaš mi jednu moju známu, tiež je taká pekná! :D
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dúfam, že sa to podarí aj tebe :) a ďakujem :3

    OdpovedaťOdstrániť