nedeľa 27. septembra 2015

Everyday is a little better than the day before

Ahojte! :) Ako ste si mohli všimnúť, už tu dlhšie nebol žiaden post. Po návrate z dovolenky už sa tie letné prázdninové dni neúprosne krátili, a tak mi nenapadlo nič iné, ako si ich s kamarátmi užiť :)

Poznáte to, pred letom si určite každý sľubujete to, aké bude toto leto nezabudnuteľné, kam všade pôjdete, čo všetko zažijete. Jednoducho, toto leto musí byť iné ako tie predošlé. Lepšie.
Pre mňa toto leto bolo trošku iné ako tieto doteraz - konečne som prvýkrát videla to tak obdivované more (!!!), doteraz som poznala večerné prechádzky len z filmov (mne tam chýbal ešte ten môj milovaný) :D Ale lepšie ako more bolo to, s kým som tam bola. Takmer všetok čas (24/7) som trávila s mojou sesternicou, a hlavne skvelou kamarátkou Jankou :) Piesočné pláže, a nočné prechádzky, to bolo naše! :) Niečo, načo určite nikdy nezabudnem :)


Dobré počasie nám robilo radosť každý deň :)



Večerné, teda nočné prechádzky :)


everyday is a little better than the day before :)


live a life you will remember :)


čo môže byť lepšie? :3


neuveriteľne krásny západ slnka *_*



suvenír pre brata :)



posledný deň :/

Po návrate domov na nás čakalo fakt hnusné počasie :/ 
a tak nezostávalo nič iné, ako ostať doma v pekne vyhriatej postieľke :)




Každopádne, ak sledujete môj instagram, snapchat, alebo ask (môžete aj facebook, ale ľudí ktorých nepoznám si určite nepotvrdím za priateľov) , tak určite viete o tom viac, ako som trávila leto  :)

Takže dúfam že sa vám tento článok páčil, a všimli ste si tú pozitívnu energiu v tento neuveriteľne upršaný deň :/ :) Do komentárov  nám môžete zaspomínať na vaše leto, kde a s kým ste ho trávili :)
S Jankou by sme chceli ísť niekde aj nabudúce leto, nie len k moru, tak do komentov nám môžete napísať nejaké odporúčania na nejaký dobrý trip :)
Ďakujem za každý koment, pozitívny aj negatívny ;) 

Taktiež nám nezabudnite dať like aj na našu facebookovú stránku :)










4 komentáre: