pondelok 28. decembra 2015

I'm in love with cities I've never been to and people I've never met

Všetci máme obmedzené množstvo času na tejto zemi a nikto nevieme kedy sa to skončí...Neviem, ako vy, ale ja určite nechcem skončiť na tom istom bode celý život, bez toho aby som navštívila nové miesta, či už s rodinou, priateľmi spoznali kultúru iných, okúsili nové jedlá.
 
    Každý kto ma pozná, vie, že cestovanie patrí jednoznačne medzi moje záľuby. Hoci som toho zatiaľ veľa "nenacestovala", moje plány siahajú do každej krajiny. Pretože každá krajina je výnimočná niečim iným.








Lákadlom pre mnohých turistov, či cestovateľov sú krištáľovo čisté moria s vylihovaním len tak na pláži s drinkom v ruke. Vysoké pohoria, ku ktorým patria tie úžasné výhľady, ktorých by ste sa nechceli nikdy vzdať. Alebo budovy, ktoré boli kedysi také užitočné a výnimočné, a dnes sú len pamiatkami, na pripomenutie čo ľudstvo za ten dlhý čas vytvorilo.







 Miláno

Druhé najväčšie mesto v Taliansku, Miláno, je mnoho krát považované za mesto módy. Taktiež je to jedno z najbohatších miest Európy. V ženskom preklade to znamená nákupy, nákupy a znovu nakúpy. Okrem nich, aj architektúra stojí fakt za to.





Ibiza

Osobne, nepoznám nikoho kto by nechcel na toto miesto, stvorené na dovolenku s rodičmi priateľmi vycestovať minimálne na mesiac. Nič nerobenie celý deň, párty každú noc.
Alebo party all night, sleep all day <- 3:)






Paríž



Niekde som čítala, že existuje choroba sklamanie z Paríža (alebo fóbia?)..Každopádne,  aj ja som ju mala. Paríž je totiž iný ako na obrázkoch a v realite. Ale aj tak Eiffelova Veža, Louvre, Notre Dame a iné pamiatky (tých je naozaj mnoho) sa navštíviť fakt oplatí.
Paríž je totiž  mesto, do ktorého sa aj po navštívení chcete vrátiť ešte mnoho, mnoho krát. Taktiež ma mrzí čo sa stalo v Paríži...Pray FIGHT for Paris <3


Londýn 



Londýn je jedno z najkrajších miest, tak dobre, najkrajšie mesto v akom som kedy bola. Určite by som nad jeho návštevou vôbec nerozmýšľala. Fakt sú tam pamiatky, atrakcie, ktoré sa nedajú slovami popísať a Oxford Street je úplne najtop na nakupovanie. 
Inak, spoznala som sa tam s mojou terajšou najlepšou kamarátkou Simou :)



New York



Tomuto najúžasnejšiemu a najľudnatejšiemu mestu patrí jednoznačne prvé miesto.
Akčný (nočný) život, vysoké budovy, žlté taxíky, atmosféra veľkého mesta, to je niečo čo ja môžem. Aspoň na chvíľku. New York je jednoducho sen, milujem ho už odjakživa a dúfam že sa mi ho podarí navštíviť minimálne jeden krát.







Krajín ktoré by som chcela navštíviť je samozrejme niekoľkonásobne viac, napríklad LA, Amsterdam, Moskva,, o tom môžem napísať článok inokedy :)
A čo vy? Dúfam že sa vám článok páčil, btw veselé Vianoce a šťastný Nový rok :)
 Aké sú vaše obľúbené mestá? Navštívili ste už nejaké hore spomenuté mesto?
  Aké mestá by ste chceli navštíviť v blízkej dobe?










1 komentár:

  1. Veľmi pekný článok, ale.... Nemyslím, že Miláno je LEN o nákupoch v ženskom prípade xD Bola som tam a bola som mestom tak očarená, že na nákup handier som jednak ani nepomyslela, a keby aj áno, tie ceny by ti tvoj sen zničili xD
    Inak Ibiza a Londýn... ach, TRAVELLING GOALS! :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť