utorok 5. januára 2016

“If you want to live a happy life, tie it to a goal, not to people or things.”- Albert Einstein


Ahojte! :)
Tento článok som začala písať už niekedy začiatok decembra, no stále som sa nedokopala k tomu ho dopísať a zverejniť. Tak teda dnes som sa rozhodla, že by bolo už načase ho konečne zverejniť. Totiž to celý december som sa tešila, že konečne budem vydávať články, že ide opäť ten najkrajší mesiac v roku (teda aspoň pre mňa) a mala som plno nápadov, no moje plány akosi očividne nevyšli. No späť k tomu čo som chcela....
Niekedy je pre mňa dosť ťažké vyjadriť niektoré veci slovami a sformulovať svoje myšlienky, tak ako by som chcela a tak aby to pochopili aj ostatní. Preto asi nezačnem nijako a skúsim sa vrhnúť na to hneď.... 






Myslím si, že každý človek má určité etapy v živote, či už tie pozitívne, alebo bohužiaľ aj tie negatívne. Každý z nás si prejde za svoj život taktiež rôznymi zmenami, pádmi či úspechmi. Je už iba na nás či to všetko zvládneme, alebo nie.

Prvou najdôležitejšou vecou podľa mňa je nájdenie samého seba, pretože pokiaľ nevieš kým si, tak šťastný/á nebudeš. Pretože raz mi niekto dávno povedal, že neviem kým som a nebudem šťastná, nebudem žiť život tak ako chcem pokiaľ to nezistím. Najprv som tomu neverila a krútila som hlavou, neverila tomu a nepriznávala si to, alebo som si to len vtedy nechcela priznať? Neviem. No potom, vekom som zistila, že ten niekto pravdu mal. Možno si poviete a zasmejete sa na tom ako ja predtým, no je to skutočne tak. Trvalo dlho kým som zistila, kým vlastne som a môžem teraz povedať, že ešte stále niečo hľadám a pomaly na no prichádzam a možno na niečo ani neprídem..Podľa mňa sa niekedy človek hľadá aj celý život, kým skutočne príde na to kým je. No nikdy nie je neskoro, preto sa treba zamyslieť nad sebou a položiť si tú ťažkú otázku: ,,Kým naozaj som?" U niekoho to platiť nemusí, no u mňa to bohužiaľ platilo, no naopak to možno bolo aj dobre, že som to nevedela, pretože som sa mnoho vecí naučila a na veľa vecí som tak isto aj prišla.
Ďalšou dôležitou vecou, tak ako to vyplýva aj z názvu tohto príspevku, je, že najdôležitejšími sme práve my a všetko závisí len a len od nás. Treba sa tešiť z maličkostí a užívať si každý jeden deň a hlavne si treba uvedomiť, že treba robiť veci, ktoré chceme my a byť sám/ sama sebou.





Na záver by som Vám popriala aj keď už je asi dosť pozde šťastný nový rok, veľa úspechov, zdravia, šťastia a lásky, aby bol tento rok lepší než ten predošlý. Ak by ste mali nejaké nápady na nové príspevky, alebo niečo čo by ste od nás chceli, určite dajte vedieť dolu do komentárov. Ďakujem krásne za čítanie a papapa :)


3 komentáre:

  1. Krásny článok!! Skvelo si to napísala a je to všetko pravda :) aj tebe prajem šťastný nový rok a veľa veľa úspechov a krásnych nezabudnuteľných dní :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, cením si to :) a Ďakujem krásne ešte raz :)

      Odstrániť
  2. Skvelý článok na zamyslenie, hlavne, pre niektorých ľudí... Ja sama som to, kto skutočne som hľadala dooosť dlho až to nakoniec ostalo pri takej osobnosti, akou som dnes. prešla som cez rôzne povahy, získala priateľov, nepriateľov ale stálo to za to!
    Taktiež ti želám šťastný nový rok, veľa zdravia, šťastia, lásky, nech ťa baví blog a napadajú ťa nové články, taktiež veľa čitateľov a vecí s tým spojených :)
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť