sobota 23. januára 2016

She always wears black, but she has the most colorful mind

Čierna, farba, ktorá je symbolom tmy, zla a strachu je obľúbenou farbou mnohých teenagerov. Ja tiež nie som žiadna svetlá výnimka. Mnohí ľudia čiernu nepriraďujú k žiadnym farbám. Pre mňa však bude patriť vždy k top farbám, teda okrem šedej a ďalších tmavších odtieňov rôznych farieb, napríklad ako vínovo červená či bordová. Dopredu upozorňujem -> neznamená to však, že v mojom šatníku nenájdete oranžové tričko (aj keď ich výskyt je veľmi nízky, lol)





 Čierna je farba, ktorá symbolizuje serióznosť. Aj mnohé svetoznáme značky stavili na čiernu, čo sa im rozhodne vyplatilo. Značky ako Channel alebo Yves Saint Lauren,...
  
              


Mnohí mladší, ale aj starší ľudia sa častokrát obliekajú práve do čiernej. Existuje mnoho dohadov, prečo je to tak, prečo ľudia siahajú po čiernej farbe častejšie, ako napríklad po žltej. Môžete sa o tom presvedčiť, aj práve teraz - len čo prejdete po ulici, viac ľudí uvidíme v čiernom, ako v pestrofarebnom oblečení...
     Veľa ľudí je presvedčených, že snahou nosiť čiernu je príliš nevynikať a zapadať do davu, malý výber farebných vecí v obchodoch (pretože všetci chcú čiernu :D), či už myšlienka, že čiernou sa nedá nič pokaziť. Ale to sú len tie spomínané dohady ľudí, ktorí to nechápu...Väčšina mladých, ako aj ja, nosí čiernu pretože sa im páči, je elegantná, tajomná a nosí sa (teda aspoň mne) stráášne pohodlne. A je mi jedno čo si myslia ostatní, či je čierna out, "otrepaná", či príliš nudná..Také vlastnosti -podľa mňa- čierna ani nemôže mať. 
Veď ako sa hovorí, she always wears black, but she has the most colorful mind.
 Viac ako moje slová, vystihnú obrázky, ktoré som si pre vás pripravila :)



























To by bolo na dnes všetko, predvčerom bolo zaokrúhľovanie známok a tak som sa rozhodla s kúskom voľného času napísať nový článok :) 
A čo vy? Máte radi čiernu? Čo si o nej myslíte? :) Ak bude pozitívne hodnotenie, určite spravím viac podobných článkov :)
 btw, dúfam že polročné vysvedčenie dopadne minimálne chválitebne :) 


6 komentárov:

  1. Čiernu zbožňujem! Dá sa zladiť so všetkým, je elegantná a nedá sa ňou nič pokaziť. A podľa mňa čierna vôbec nie je nudná - práve naopak, ja si na ulici viac všimnem ľudí v čiernej, ako napríklad v nejakej zelenej alebo žltej. Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj :) včera mi jedna z vás psala, jestli se nestane navzájem pravidelnými čtenářkami. Mě se váš blog líbí takže jo, ale prosím ať se u vás stanou obě pravidelnými čtenářkami děkuji za pochopení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto souhlasím. Černá je prostě černá. Nikdy neomrzí. :)
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Black is my happy coulour! ♥
    Černou barvu naprosto zbožňuji! :) Jinak máš moc pěkný blog, dala jsem ti sledování a budu ráda, když se podíváš i ke mně.

    http://ohnempolibena.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Černá není vůbec nudná! Černá a jiné tmavé barvy jsou nejlepší a člověk (aspoň teda já) se v ní cítí pohodlně a sebevědomě :))

    Pokud by si byla tak hodná, můžeš se podívat na můj blog, byla bych moc ráda :)

    http://owlsidekick.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť