pondelok 1. februára 2016

What's new #2

Naposledy som podobný článok písala niekedy v júly (tu) a preto som sa rozhodla, že takmer po polroku by si to zaslúžilo ďalší, nový článok.  Tento štvrtok sme sa s celou triedou úspešne vyhli škole, určite viac zážitkov máme  z "polročného" výletu, zo Štátnej opery v Banskej Bystrici.
Detské predstavenie - opera Kocúr v čižmách bolo celkom fajn. Ešte predtým sme sa však so spolužiakmi zastavili na kávu hneď na námestí. V poslednej dobe začínam piť čoraz viac
kávu - veď stresujúce študentské obdobie... najlepšie roky života, hovorili..












Taktiež som tento víkend navštívila Košice, kde som si aj niečo kúpila - narozdiel od hore spomínanej Banskej Bystrici (ak chcete, pokojne o tom môžem spraviť haul).
Keďže vo vlaku nebola žiadna elektrická zástrčka a baterka na mojom telefóne sa rapídne vybíjala,
ospravedlňujem sa za menej fotiek.








Čo ma ale potešilo najviac, ste práve vy!! -viac než 3 000 ľudí si pozrelo tento blog!! *_* Nesmierne ma to teší a zároveň ,,núti" robiť ďalšie, lepšie a určite obsiahlejšie články. Priznávam, že písanie ma baví oveľa viac ako som si myslela. A už je to tak takmer rok.
Veď nedávno, 17. februára 2015 vyšiel náš prvý článok...A teraz? Viac než 3 000 pozretí.
Možno to nie je ani tak veľa ako si myslím, alebo ako sa mi zdá, pre mňa to však má cenu.
Preto by som chcela venovať viac času do prípravy či do samotného písania.
A ešte vám chceme oznámiť, že určite to nenecháme len tak bez povšimnutia :)



Tak ešte raz, ďakujeme za každé zhliadnutie nášho blogu alebo za každý pozitívny ohlas :)
 A čo máte nové vy? Ako sa vám darilo tento týždeň? Poprípade čo plánujete najbližšie? :)
Dúfam že polročný výpis dopadol čo najlepšie :)
p.s ak chcete haul z Košíc, nezabudnite mi to napísať 

3 komentáre:

  1. Dobrý článek :) a pěkné fotografie. Mám hroznou chuť na bubble tea..škoda, že žiju někde kde Bubbletea vůbec neexistuje.
    http://blondegabi.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemaj obavy, myslím že najbližšie bubbleology je vzdialené odo mňa asi 100 km :D

    OdpovedaťOdstrániť