pondelok 21. marca 2016

Bored of being bored?!

Nuda je v dnešnej spoločnosti rozšírená čoraz viac. Svedčí o tom aj to, že pokiaľ do Googlu napíšeme slovo ,,nuda", naskytne sa Vám pohľad na nespočetne mnoho zúfalých odkazov typu čo robiť cez keď sa nudíme, hry na nudu, a samozrejme nuda v práci, či v škole..
Musím priznať, že čím som staršia, tým nudu pociťujem menej, ale častokrát však má nadomnou moja "dobrá kamarátka" vyhraté. Momentálne som v Rakúsku pri mamine (aj o tom niečo napíšem), a tento článok píšem z nudy preto, aby ste sa možno inšpirovali v týchto krajných, až depresívnych stavoch :) 

Samozrejme, mám viac vecí ktoré robím keď sa nudím,..napríklad prechádzka, so selfie tyčou, fotenie, so selfie tyčou, nakupovanie, a tak dáále..  



Čítanie 

Myslím, že túto aktivitu praktizuje mnoho dievčat, no ani ja nie som žiadnou výnimkou.. V tomto období už každý čoraz viac čakáme kedy príde jar, no oblačnosť či veternosť nie a nie ustúpiť. Čo iné sa dá robiť v tomto nepriaznivom počasí?
Momentálne čítam Rezistenciu od Veronica Roth, čiže druhé pokračovanie tejto sérii (prvá je Divergencia). V zálohe mám aj tretiu časť - Experiment. Knihy na voľné nudné chvíle ako stvorené, i keď mnohí poznajú aj filmy :)




Kreslenie 

Nájde sa viac než dosť ľudí, ktorí ani tak nevedia kresliť, ako ich to baví..medzi takýmito ľudmi nachádzam aj ja seba. Keďže (pekne) kresliť neviem, vyfarbujem už predkreslený obraz.
Áno, máte pravdu - sú to omaľovánky... Ale možno  trošku inakšie ako poznáte z detsva. Sú o niečo zložitejšie na vymaľovanie, zaberie to určite viac času. Na internete a všeobecne v dnešnej komunite sú známe ako Antistresové omaľovánky, alebo Omaľovánky pre dospelých... Či naozaj majú nejakú schopnosť proti stresu, neviem. Každopádne proti nude sú viac než vhodné.


Ako je možné zistiť aj z názvu "Secret Garden", ja som si vybrala omaľovánku, v ktorej na každej strane sú kvety. Aj keď omaľovánka má malý tvar (menšia než formát A5), vnútri je toho viac než dosť..
Aj keď som s maľovaním začala len prednedávnom, dovolím Vám nazrieť do mojej záhrady.





Nuda...viac času pre seba?
Nájsť si viac času pre seba je čoraz ťažšie. Môžem to potvrdiť aj ja sama, i keď viem že s pribúdajúcim vekom to bude čoraz ťažšie.. No aj tak si myslím, že vypnúť, teda aspoň občas nie je vôbec na škodu.. Touto cestou odporúčam dievčatám (možno aj chlapcom?) vyskúšať masky, či zábaly na vlasy. Je toho na výber viac než  dosť. Hotové prípravky z drogérii či lekárni alebo recepty na vyskúšanie čakajú na vás na šírom internete..



Do komentu mi môžete napísať ako svoj voľný čas trávite vy, čo odporúčate proti nude, poprípade aké knihy odporúčate :) 
Ďakujem za každý ohlas, komentár, či už negatívny alebo pozitívny :) Dúfam že sa Vám článok páčil, aj keď bol kúsok o mne :) 

10 komentárov:

  1. Poslednú dobu ani neviem, čo znamená slovo "nuda". Čo sa týka knižiek prečítala som všetky tri a musím povedať, že najviac ma zaujala Divergencia a naopak dosť ma sklamala Rezistencia, knižka a dokonca aj film. Zbožňujem omaľovánky a už dlho plánujem, že si nejaké z tých antistresových kúpim. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne ako nenáročnému divákovi ci čitateľovi sa páčilo asi všetko :D aj ked v tej rezistencii som mala menší zmätok :D z Antistresové sú fajn, uz ma z nich bolia ruky :D

      Odstrániť
  2. Do svých 19 let jsem slovo "nuda" neznala, poté už ano. Většinou jsem se zabavila tříděním kosmetiky, relaxováním u hudby nebo tříděním/uklízením věcí v pokoji. Od té doby co bydlím sama se nenudím, jelikož toho mám neustále spoustu a kolikrát ani nevím co dříve udělat nebo kam zajít.

    www.dendyss.blogspot.cz lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelé vecičky, inak máš velmi pekný blog, hrozne rada si ťa pridám do GFC a velmi ma poteší ak to aj opätuješ <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S prvníma dvěma naprosto souhlasím čtení a kreslení naprosto zbožňuji! :)

    Jsem ráda, že jsi mi napsala na blog, ten tvůj vidím poprvé a moc se mi tu líbí! :) 300 dřepů je dost, co? :D a když k tomu přidáš ještě 300 sklapovaček + jógu.. někdy mám pocit, že fakt umřu! :D

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný článek! :) Já moc volného času nemám, takže ani tu klasickou nudu nepociťuju, ale když potřebuju oddech, tak relaxuju právě díky blogování :)

    Zve Tě na mojí giveaway!
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Doma mám všetky štyri knihy Divergencie (aj Štvorku) a patria medzi moje obľúbené. Štvorku som si zobrala do Londýna a tam som si ju čítala, kým prišla kamoška z práce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi pekný článok, trilogiu Divergencia už mam skoro prečítanu:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť