nedeľa 21. februára 2016

My wishlist #2

Jar a konečne teplejšie obdobie je k nám čoraz bližšie (hurá). Tým pádom zimné hrubé oblečenie a čižmy odkladáme dozadu do skríň. Na rad prichádzajú nové jarné kúsky, teda dopĺňanie každého dievčenského aj chlapčenského šatníka. Aj ja som si pripravila nejaké veci, ktoré by som si rada túto jar kúpila. Btw. toto je už môj druhý wishlist, veci z prvého nájdete tu :)


Hnedý kabát - ešte k tomu tesne nad kolená! To je to, čomu ja hovorím paráda.
A koho už čierny stereotyp omrzel (haha, mňa nie), ako stvorené *_*
 Čo je plus a zároveň mínus, nevidela som ho skoro v žiadnom obchode, čiže ho nebude mať každá druhá baba.. Ale kde ho vezmem ja?





Biele nohavice - na sociálnych sieťach sú biele nohavice viac než známe, no v skutočnom živote som videla len minimum báb, ktoré by tento kúsok vlastnili. 
 Biele nohavice si už plánujem dlhší čas kúpiť, lenže mnoho z nich sa mi nepáči,lebo dobre nesedia, poprípade nie sú dostatočne obtiahnuté...




Strieborné hodinky - nemusia byť ani tak zo striebra..Aj keď hodinky veľmi nenosím ( čiže vôbec), a drobný, užitočný doplnok nikdy nie je na škodu :) dokonca nemusia stáť ani 500€+´




Sivá kabelka - dávam na pozornosti - malá. Len na kľúče, mobil, peňaženku..možno žuvačky.
A chýba mi dokonca aj čierna :/


Pásikavé čiernobiele tričká - sú vážne top. Jedno (až viac) si určite plánujem zaobstarať...
Moderný kúsok, ľahko "skombinovateľný", ku športovým, či elegantným veciam
Už si len vybrať či čierne s bielymi pásikmi, alebo biele s čiernymi?..



A vrchol môjho wishlistu -> Vans shoes - moje srdce prahne po týchto botách dlhší čas, 
už som si ich aj parkrát chcela objednať, no nikdy nemali moju veľkosť..
Fakt sa mi páčia, dajú sa skombinovať asi so všetkým.. a nie, neskejtujem :D
 No stále sa rozhodujem medzi Vans old school alebo Vans Sk8 - high.. Čo by ste si vybrali vy? ♥ 


Vans old school



Vans sk8 high



A čo patrí k vášmu wishlistu, poprípade čo by ste pridali, odobrali z toho môjho? :)
A aká vec sa vám páči / nepáči ? :)
Ak by ste videli nejakú vec z tohto článku, dajte mi vedieť :D 
Budem rada za každú odozvu, či pozitívnu alebo negatívnu :)

12 komentárov:

  1. Aj ja som sa rozhodovala medzi Vans old skool a sk8 high, rozhodla som sa pre sk8 high. Krajšie a pohodlnejšie topánky som nikdy nemala. A old skool má každá druhá.

    https://victoriaparrker.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Biele jeansy by som aj ja chcela, no ešte na ne nemám postavu :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne takto si jar predstavujem! Biele jeansy, nejaký pekný kabátik, prúžky a tenisky (za mňa určite conversky), už sa taaak neviem dočkať!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodinky jsou neskutečně boží :33

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mám vans old skool a sú fakt pohodlné ale bohužiaľ ich majú už skoro všetci a k tomu béžovému kabátu taký sa nosil minulý rok a aj sa stále nosí a podla mňa ho má dosť ľudí a ja osobne som ho videla v obchodoch ale tak dva mesiace dozadu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No brava by som asi vsetko z tvojho whislistu :) Hnedy kabat nutne potrebujem :) biele nohavice mam, ale tiez sa mi zda ze by to chcelo nieco viac obtiahnute. Na sivu kabelku a vhodne hodinky pokukujem uz dva mesiace :) a to ostatne az tak nepotrebujem, ale isto by sa zislo :) Inak mas super blog, co keby sme sa vzajomne sledovali cez GFC? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. boží přesne tohle jsou moji oblíbenci ten styl! :))
    a tvuj článek se moc hezky čte!

    určitě mrkni na muj blog o modelingu :-)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten kabát je boží,co si budeme povídat! Ale ty bílé nohavice ? :D Upřímně ani na sociálních sítích jsem si jich nevšimla (asi sem pozadu,hh) a jsou krásné, ale tak strašně nepraktické. S mojí šikvností by je mamka prala dvakrát do týdne. A na hodinky mám stejný názor:-)
    Moc pěkně píšeš.
    Fridge of memories

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Si ma tak jarne naladila:)
    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš úžasný styl, a stejně tak by asi vypadal i můj wishlist! :) teda kromě těch botů (no nepotřebuji mít zase úplně všechno :D )
    Po bílých kalhotách, ale usoudila jsem, že to bez nich ještě chvíli vydržím :D

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak ten kabát je fakt úžasný. Taky bych si takový moc přála. Jinak moc povedený wishlist 👍😃

    OdpovedaťOdstrániť