štvrtok 4. februára 2016

DIY - Room decoration

Ahoooj! :)

Dnešný článok, bude na našom blogu historicky prvý DIY. Neviem ako by som ho nazvala, pretože tá "vec" vám môže poslúžiť na viacero použití. Ako niečo, do čoho si chcete čokoľvek uložiť, možno ako iba dekorácia a teda ako som už spomínala môžete to mať, na čokoľvek čo vy chcete. Ja to používam ako "pokladničku", na veci, alebo teda na "nesplnené sny" ako sa hovorí, haha. Aj keď ja vôbec šporovlivý človek nie som a vždy si všetko rozflákam na úplné hlúposti a hlavne jedlo. :D No dúfam, že sa to už čoskoro zmení. Odmala som vždy niečo vyrábala, vymýšľala a ostalo mi to dodnes. Vždy mám také nutaknie niečo pekné si vyrobiť, alebo prerábať a podobne. No nie stále to dopadne podľa mojich predstáv :D. Nebudem to už ďalej obkecávať a tak teda poďme na to! :)





Je to veľmi jednoduché, takže to zvládne úplne každý a zaberie to maximálne 20minút!
Budeme potrebovať: nožnice, obyčajný biely papier, nôž, lepidlo, čiernu fixku (alebo akúkoľvek inú fixku/pero/ceruzku), lopárik (alebo tvrdú podložku), obrázky podľa vlastného výberu (ja som použila aj časopis), hocijaký špagát/niť a zaváraninový pohár.



1. na vrchnák od pohára si nakresílme ako by mal vyzerať otvor do mojej pokladničky, avšak ak to chcete použiť na iný účel môžete prekročiť krok 2 a pokračovať ďalej.


2. Nožíkom si potom následne vyrežeme nakreslený obdĺžnik.


3. Teraz si vezmeme zaváraninový pohár a papier a odmeriame si koľko papiera budeme potrebovať aby sa nám vošiel do pohára z vnútra. (papier je dobré použiť, pretože niektoré obrázky môžu cez sklenený pohár presvitať)



4. Ďalej si pripravíme lepidlo, ktorým natrieme vnútro pohára


5. Nameraný papier vložíme do pohára a poriadne ho pritlačíme o nalepené steny.


6. Teraz si už zoberieme vystrihnuté obrázky a začneme ich lepiť na vonkajšiu stranu pohára.


7. Okolo pohára môžme uviazať hocijaký špagát alebo niť, je to už na vás


8.Ja som si ešte prilepila aj dno pohára. To tak isto odmeriame potrieme lepidlom a poriadne pritlačíme na spodok.





9. Na záver si ešte môžte ozdobiť vrchnák. Ja som použila trblietky a trblietavý lak.


10. Vrchnák som si potrela opäť lepidlom a posypala ho trblietkami.




A výsledok je tu! :))



 A tu môžte vidieť detaily :)

Na pokladničku som si hlavne pridala obrázky Londýna, do ktorého by sme sa spolu so Zuzkou určite chceli v lete vrátiť. Takže mám aspoň motiváciu a dúfam, že si teda aspoň niečo ušetrím a hlavne sa naučím šetriť. Keď nie, bude to aspoň pekná dekorácia. :D

Neviem ako vy, ale ja mám takéto návody veľmi rada a dúfam, že aj vám sa takýto typ článkov páčil a ak budete chcieť ďalšie DIY, alebo máte nápad na niečo nové, na niečo čo by ste od nás chceli, tak určite napíšte do komentára a ja sa iba veľmi poteším :)

Btw: Onedlho si pre vás pripravujem ďalší článok: My december & january! :) Tak sa teda majte krásne a užívajte krásny slnečný deň! :) Papa.

7 komentárov:

  1. Vypadá to zajímavě, zrovna si plánuji pokladničku udělat :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom nám môžeš kľudne poslať fotku, ako sa ti to podarilo :) či už do mailu, alebo ak máš instagram určite pridaj fotku a označ ju hastagom #apieceofusss a my si to určite pozrieme :)

      Odstrániť
  2. Skleničky používám na vše, nedávno jsem si vyrobila jednu s nápisem Dreams a na papírkách mám všechny své sny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak isto nám môžeš poslať fotku, alebo ju označiť na instagrame hastagom #apieceofusss :)

      Odstrániť