nedeľa 7. februára 2016

School prom - OOTD

Plesová sezóna je v slovenskom (ale aj európskom) ponímaní obdobie, ktoré sa začína víkendom po Troch kráľoch a môže trvať až do Popolcovej stredy.
Účasť na plese je rôzna - niektorí sa tam idú len ožrať, niektoré dievčatá sa snažia ukázať aké drahé šaty si môžu dovoliť a tretia možnosť - zabaviť sa s priateľmi.
Minulý piatok som sa aj ja zúčastnila prvýkrát takéhoto plesu (ak nerátame Venček), samozrejme z dôvodu sa dobre zabaviť, čo mi vyšlo na 100%.





Bol to typický školský ples (nie ako v Amerických filmoch :D), ktorého podmienkou bolo decentne sa obliecť a samozrejme žiaden alkohol. Ja som si obliekla svetlo broskyňové dlhé šaty.
Obuté som mala béžové lodičky, ktoré som takmer za dve hodiny zamenila za čierne baleríny.
Môj "outfit" doplnil výrazný náhrdelník, a drobné náušnice, ktoré by ste si cez vlnavé, rozpustené vlasy nevšimli. 
Zábava, či hudba bola super,..hrali moderné, ľudové či cigánske hity :D
Akonáhle sa zhasli svetlá, parket bol taký plný, že ste mali problém kde tancovať.


Najhoršie čo bolo na tomto plese je, že som nevyhrala nič v tombole. Ani večeru som takmer nezjedla, pretože pred presom som si dala pizzu :D


myslím, že fialovo-biela výzdoba nikomu nevadila :)
           


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

To by bolo asi všetko, ak máte ešte nejaké otázky kľudne sa ma spýtajte...:D
 Aký bol váš prvý ples? Preferujete krátke alebo dlhé šaty? :)
Čo si  myslíte o mojich šatách, poprípade doplnkoch? :)
Ďakujem za každý komentár, či už negatívny alebo pozitívny :)
Ak vás čaká ešte nejaký ples, tak veľa šťastia, lebo mňa bolia nohy aj teraz:/ :D

ps. šaty predávam, pre viac info - zu4zkaa@gmail.com

12 komentárov:

  1. Moc ti to slušelo, jen by možná spodnička u šatiček, chtěla trochu přežehlit! Ale jinak si byla princezna.

    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ale akosi som nemala potrebu si ju vyzmehliť 😅

      Odstrániť
  2. trošku přežehlit sukničku, a jak koukám tak jsi byla za hvězdu plesu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím říct, že ta výzdoba sálu je naprosto úchvatná. To se u nás v Čechách takto nevidí. Ale moc ti to slušelo :)
    http://fashionweltlilly.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadáš fakt úžasně a ty šaty :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kráásne šaty :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. podobné šaty mám :)) jste nádherní!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šmankote, to je krááááása!!!! Já takový to styl šatů miluju, jsou jako princezna a taky jsi tak vypadala, úplně ti to slušelo ! :) A vůbec celkově je to krásně sladění, nic bych na tom neměnila :). Podobné šaty jsem jednou měla do tanečních, ale už je nemám a mrzí mě to :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ani nevieš ako ma takéto komentáre tešia!!❤️

      Odstrániť
  8. Krásne šaty :) ja som tento rok organizovala u nás na gympli školský ples a dopadol super
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť