utorok 9. februára 2016

My december & january

Ahojte :)

Keďže som cez december nepridala žiadny článok, rozhodla som sa, že vám urobím taký "throwback",  no teda aspoň ukážem a zhrniem, ako vyzeral "môj" mesiac a rovno k tomu zhrniem aj január, keďže aj prvý tohtoročný mesiac je už za nami. Tak teda poďme na to :)

DECEMBER:
Každý kto ma dobre pozná, vie, že december, je môj najobľúbenejší mesiac zo všetkých, aj keď moje najobľúbenejšie ročné obdobie je leto. Celkom sa to neguje, no je to tak. December milujem už odmalička z viacerých dôvodov. Je to podľa mňa ten najkrajší mesiac v roku. Začína vianočná atmosféra, kedy je všetko pekne vyzdobené, vyvoňané a podobne. A taktiež v neposlednom rade mám narodeniny. Vždy sa na tento mesiac teším ako malé dieťa a pri pohľade na všetky výzdoby sa mi rožiaria oči a chodím s úsmevom na tvári, nosím vianočné svetre a snažím sa ladiť veci do tých typických vianočných farieb, ako je hlavne zlatá a červená.



Vianočné trhy v Nitre




Birthday (alebo posledný krát "násť")
Týmto by som sa chcela všetkým poďakovať, za krásne narodeniny a za všetky darčeky ktoré som dostala. Dúfam, že o rok takto oslávime znova!


Posledné dokupovanie vianočných darčekov v Bystrici





Vianoceee♥


 Silvester som strávila celý večer u kamaráta na byte spolu s ďalšími kamarátmi a taktiež nemohla chýbať ani Zuzka 



JANUÁR:
Môj január bol celkom dá sa povedať. že celkom nezaujímavý. Okrem stresujúceho skúškového obdobia, nebolo nič také zaujímavé o čom by som vám sem napísala. Tak iba prikladám pár fotiek :)


aj ja som podľahla antistresovým omaľovánkam 







 Na konci mesiaca na mňa všetko doľahlo a ochorela som :/



Toto komentár vôbec nepotrebuje -_-


Cez január nám konečne aj poriadne nasnežilo :)




Neodolala som a musela byť moja :)



Posledný obrázok venujem jedlu ♥  Za posledný mesiac som vždy niečo varila a to ja som varenie z duše neznášala :D


A ako ste trávili tieto dva mesiace vy? :) Určite mi napíšte do komentára, ako ste sa mali, alebo čo ste robili :) alebo aké predsavzatia ste si dali. A hlavne dúfam, že nový rok vám odštartoval podľa vašich predstáv :)


4 komentáre:

  1. Po knižke "Nech sneží" tiež pokukujem, možno už konečne si ju aj ja kúpim :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa už čaká iba posledná poviedka a môžem zhodnotiť, že tá knižka je celkom fajn :) Aj keď mám radšej keď je kniha len o jednom príbehu :)

      Odstrániť
  2. Taky miluju prosinec ! A jinak vypadá že sis to docela užila ( prosince ) a je docela blbý že jsi byla nemocná v lednu :( a o tom sněhu ani nemluvím.
    PS: Jinak u mě na blogu je kontrola :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, celkom som si ho užila, ale už sa nemôžem dočkať leta! :D haha :D

      Odstrániť